Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Never-ending-card till pappa

Pappa fyller år om ett par veckor och jag har gjort klart ett UFO att ge honom (UFO= UnFinished Object) Vi räknade ut att det nog är 3 år sen jag gick på kurs för härliga Lena och gjorde grunden, sen jag har funderat och funderat på hur jag ska dekorera det… Tog fram det när Orustscrapparna var här för 3 veckor sen… NU är det äntligen gjort, jag rotade fram några stickers helt enkelt!

Utsidan som den ser ut när han får kortet:

141003_kada_never-ending-card

Nästa uppvik har hälsningen

141003_kada_never-ending-card2

Bara fina papper…

141003_kada_never-ending-card3

Och så både hav och trädgård som han gillar…

141003_kada_never-ending-card4

En påse mindre i mitt skåp – ett färdigt alster!!!!!!!!!

Jag är lite krasslig och ägnar mej åt lite lätt pyssel där jag kan gå ifrån och vila när jag känner att jag behöver. Tack och lov en lättare förkylning, hoppas den ger sej snabbt!

Single Post Navigation

Kommentera

