Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Min julbok 2014, del 2

Julen är över, nyår är på gång… Jag har kommit en bit längre i min julbok, det blev några tillfällen till pyssel före jul, jag hoppas på att det inte tar alltför lång tid att få den klar; borde bli lite mer pysseltid de kommande dagarna!

Boken börjar faktiskt 1/12 i år, med första advent 🙂 Jag brukar alltid få med nåt från november, antingen advent eller nåt evenemang med julanknytning men det blev inget sånt för mej i år tror jag…

141226_kada_julbok-start

Vi hade avslutning på ”min” scrapbooking-cirkel, fin blomma till ”fröken” = Jag och så hade vi julklappsbyte 🙂141226_kada_julbok-tags

Ett uppslag i vattenfallsboken har det blivit hittills, jobbrelaterat…
141226_kada_julbok-flipuppslOch i ”boken” har jag gjort framsida och två uppslag:

141226_kada_julbok-boken1

Kan tipsa om att INTE sätta flikar på boken; det blir inte helt bra när man sen stänger albumet… 141226_kada_julbok-boken2

Julträff med ett gäng från gamla butiken; så glad att vi fortfarande har kontakt och faktiskt träffas; DT-tjejer, anställda, praktikanter mfl.

141226_kada_julbok-boken3

Material är spillbitar från tillverkningen av boken, dekorationer ur mina gömmor och en svart penna (+ lim). Enkelt och snabbt…

Kramiz Kada

 

Single Post Navigation

Kommentera

