Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Resten av sidorna i julboken -14

Det är redan ett par veckor sen boken blev klar. Först tog det lite tid innan jag fick tagit foton, sen ännu längre tid innan jag redigerat och lagt upp… Men nu ligger jag nerbäddad med en superförkylning och har just inget för mej, så det passade bra att göra klart detta!

Julboken är ganska sparsamt dekorerad. Dels vill jag hålla sidorna hyfsat plana, dels ska fotona tala för sej själva.

Här kommer bilderna, kanske ger de någon inspiration?

150122_kada_julbok-bok-flip-uppsl1 150122_kada_julbok-bok-flip-uppsl2 150122_kada_julbok-bok-flip-uppsl3

150122_kada_julbok_julafton_uppslag

150122_kada_julbok_julafton_Alvina-uppslag

150122_kada_julbok_juldag-uppslag

150122_kada_julboken_sista-uppslaget

150122_kada_julbok-bok-baksid-klar

150122_kada_julbok_baksida

Hög tid att göra klart julboken för 2013 – den ligger ofärdig med några sidor kvar att göra bara…

Hoppas du mår bättre än jag! Kramiz från sjuksängen //Kada

Single Post Navigation

Kommentera

