Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Smash-utmaning

Jag ska testa nåt nytt i år, inte göra veckoalbum som jag brukar, utan göra en smash book istället!

Utmaningarna hittade jag i en grupp på FB som jag fått tips om, verkar insomnad men utmaningarna är kul ändå!

De två första är klara:

1:) Det här gör mej glad

150104_kada_smash52-1

2) Fritt tema, stämplar

150116_kada_smash52-2(lekt med stämplar och pennor under en dag med strömavbrott…) Inte min bästa sida men kul med omväxling!

Single Post Navigation

Kommentera

