Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Cirkelalster från januari: 2 x 2LO

Nu när jag packade för en träff i Ellös imorgon, Västkustscrappen, hittade jag två dubbel-LOs som jag gjorde klart på cirkelträffen för tre veckor sen… De var UFOs båda två; halvfärdiga alster som bara legat här utan att bli klara. Skönt att få in dem i album och ha dem undan, helt enkelt! Ju mer som försvinner ur mitt UFO-skåp, ju bättre! Allt måste inte vara perfekt heller, minnena är vad som räknas.

Först gjorde jag klart en av mina allra första försök till dubbel-LO, det märks inte minst på pappersvalet – gamla WeR-papper:

150115_kada_kreta2LO

Sidan med Knossos var det som var gjort sen tidigare, Kreta-sidan gjorde jag alltså på cirkeln som hade tema Dubbel-LO.

Sen la jag undan denna och gav mej på att dekorera en dubbel som visserligen hade två sidor men just inget mer, så här får den vara:

150115_kada_lillehammer2LO(sidorna har blivit lite böjda, bilden blev inte jättebra.) En kul detalj är snögubben, tror det är det allra sista som återstår av just det pappret!

150115_kada_lillehammer2LO-detScrapträff imorgon, det är riktigt länge sen jag var på en större träff, så det ska bli KUUUUL! (o inte ska jag jobba ett enda dugg heller 🙂 )

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

