Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Isdrottning

Jag var på träff i lördags, Västkustscrappen i Ellös. Jag hade varit sjuk hela veckan och visste inte om jag skulle orka – men det gick jättebra! Och jag gick en väldigt rolig kurs för Mia; Mixed Media LO, en annan variant än den kursen jag gick på Flinkenscrappen i höstas. Bloggade min LO för Creativica i måndags, här är den:

150208_kada_isdrottning

Det är ett foto på liten Karin från -78; jag är 6 år och älskar att åka skridskor! Vi åkte ofta på en liten damm i närheten av där vi bodde, min bror och jag. Pappa hade tydligen med kameran vid något tillfälle, så kul att ha idag! Jag hittar mest foton från kalas, jul, semestrar och skolavslutningar när jag kollar i de gamla albumen…

Några detaljer:150208_kada_isdrottning-det1

150208_kada_isdrottning-det2

150208_kada_isdrottning-det3

Vill du läsa mer om tekniker etc, hittar du inlägget här i Creativicas blogg.

Ha en skön helg mina vänner och följare!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

