Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

CSI: Major Case File No. 154

Jag har gett mej på en ny typ av utmaningar; jag hittade av en slump den här utmaningssidan, CSI. Jag gillade upplägget och har gjort ett försök med en av utmaningarna för Februari. Den ser ut såhär:

CSI 154

Här kommer min tolkning:

150215_kada_love-berry

Jag har använt alla färgerna, twine, wood och metal från the Evience och Mix up letters från the Testimonies. Detta var KUL, nu ska jag prova med nästa… 🙂

Material:
Bakgrundspapper från Sandy Lion, spillbitar från Maja Design (rött), Bacis Grey (brunt), och det svart/bruna med guldtext och det gula rutiga vet jag inte…
Blomman är gjord av en pappersblomma, en sammentsblomma, en plastigare tygblomma och en virkad blomma – ihopsatta med en pärlbrad. Mina metall- och trädekorationer har fått ett lager gesso och sen mister, samma sak med bakgrunden. Misterna är Dylusions; en gul, en röd och en brun. Har haft jättekul när jag kletat runt 🙂

Skön söndagseftermiddag önskar Kada

Single Post Navigation

Kommentera

