Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Grattiskort ”extra allt”

Igår bloggade jag för Creativica igen. Nu har vi temat LIFTA i bloggen, och vi har lottat vem som liftar vem bland de andra i teamet. Jag ska göra två liftar och den första är publicerad nu. Jag har liftat Miradisia, en gästbloggare som gör helt fantastiska alster! Här är mitt alster, vill du veta mer så kolla detta inlägg hos Creativica.

150301_kada_miradisia-lift 150301_kada_miradisia-lift2 150301_kada_miradisia-lift3

(baksidan ska kompletteras med min signatur-stämpel, måste bara hitta den i röran på mitt pysselbord…)

Jobbar massor och är fortfarande lite förkyld, så jag orkar inte pyssla så mycket, det märks verkligen här i bloggen. Men jag har en del som jag håller på med, bla. ett par minialbum, de kommer här när de är klara såklart 🙂

Ha en bra dag, vänner!

/K

Single Post Navigation

Kommentera

