Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Vårresa

God Morgon, vänner!

Min tur att komma med nåt mumsigt igen… Den här gången tar jag vägen via Teneriffa. Min bror med familj var där i aprilr och det var 24 grader varmt! Underbart! Och vad passar väl då bättre än en GLASS?! Delicious – mums! Detta är en första LO av flera jag tänkt göra, därav den något intetsägande titeln till dessa foton… Min journaling har jag skrivit runt om hela LOn, tycker det är viktigt att dokumentera händelsen jag scrappar:

150419_kada_varresa

Glansigt har jag gått med via droplets (runda, turkosa, plastpärlor) och 3D-lack på en del detaljer i bakgrundspapret:

150419_kada_varresa-det

Bakgrundspapret köpte jag på en träff, det heter ‘On the Shore’ ur serien Paradise Beach från Echo Park. De andra paprena är alla spillbitar ur min digra samling…

Stickers från Fancy Pants, 12×12″ ark som heter Nautical Stickers Fundamentals. Dies med sjö-tema från Joy Craft, bokstäverna är utstansade med ett alfabet från Provo Craft Cuttlekids,  det heter Happy.

Hoppas denna dagen blir precis så bra som den kan bli! Njut av en glass om det är sol där du är 😉

Hälsningar från Kada

Single Post Navigation

Kommentera

