Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Äta ute

Här kommer den andra LOn jag gjorde hos Anna i fredags, nu är den kompletterad med 3D-lack och glitterlim 🙂

Det är brorsdottern igen; vardagsfoton som är så ljuvliga att ha i albumet bland speciella tillfällen. Just den här dagen var hon hemma från förskolan för att hon var för snuvig för att orka busa med de andra barnen (och ska ju såklart vara hemma för att inte smitta också). Mamma mej skickade dessa bilder som är så typiska för vintern som var: snöfattigt…

150808_kada_ata-ute

Bilden från ‘Frost’ är från internet… Papper är julpapper rakt igenom! Men det är inget som syns vilket gör att det man kan använda dem även till annat ju 🙂

En närbild på lack och glitter:
150808_kada_ata-ute_detNu väntar en kväll och natt på jobbet, men imorgon hoppas jag få scrappat lite igen! Min skrivare strejkar och jag har inte tagit mej tid att kolla upp varför, men jag har massor av ”gamla” foton att scrappa så jag passar på att gräva ur de skatterna – då blir det vinterfoton mitt i sommaren, men vad gör det, egentligen?

Ha en bra dag, vänner!

❤ Kada

Single Post Navigation

Kommentera

