Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

I regret nothing

Idag har jag bloggat för butiken, trots att det är TISDAG, inte min vanliga dag. Men det beror på att det nu är dags att avsluta kapitlet Creativica i mitt liv, så även bloggen… Så jag fick äran att presentera vår sista månad och bytte helt enkelt dag 🙂 I regret nothing är ett citat ur nån av filmerna, passar också bra för att beskriva mitt projekt Creativica – jag ångrar inte en sekund att jag vågade satsa på det och jag är glad och stolt över vad det blev <3.

Jag visade en av mina LOs i en dubbel-LO; här kommer båda två 🙂 Den första är superenkelt gjord, jag ville att det härliga papret skulle synas och valde därför minimalt med dekorationer:

150811_kada_pirates

På den andra gjorde jag lite mera, men inte mycket… Några spillbitar, gamla bling från Prima, trädekorationer och BRADS – glöm inte dessa bland dina prylar, de är ju såååå enkla att använda *tips*.150811_kada_sparrow 150811_kada_sparrow1 150811_kada_sparrow2

En sk flair button *smile* passade bra. Ordet Caribbean är från papprets namn – de kommer förresten från Panduro, men det är flera år sen jag köpte dem. Foton från filmerna tagna från nätet.

Vill du se hela inlägget i Creativica-bloggen så klickar du HÄR.

Ha en bra dag! Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

