Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Pocket Letter

Jag har gett mej på nåt nytt 🙂 Förr skrev jag ju jättemycket brev, men det har jag inte hunnit med på 5-6 år nu… När så Anki bloggade ett speciellt inlägg för Creativica blev jag supernyfiken och ville veta mer. Söker man på nätet får man såklart svar, det finns en hel del bilder och YT-filmer etc. Anki erbjöd sej att bytta med mej så jag skulle få prova och jag fastnade för den här filmen. Jag kan ingen franska men det gör ingenting, man ser precis vad hon gör. Så jag försökte själv och här är mitt resultat. Vad som inte syns på bilden är att korten är guldskimrande också 🙂

150831_kada_mixedmedia-turkos-anki1

Fickorna ska också innehålla något, så jag har fyllt med små gåvor av olika slag som jag hoppas mottagaren får glädje av. En av fickorna innehåller ett brev, vilket är obligatoriskt.

150831_kada_mixedmedia-turkos-anki1-inneh

Jag gjordet detta i början av veckan, nu visar jag när jag vet att mottagaren öppnat det 🙂

Blev du nyfiken? Det finns ett par gruppen på FB man kan vara med i, sök på Pocket Letter Pals.

Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

