Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Njupeskär

På senaste cirkelträffen blev vi utmanade av min käre man att göra annorlunda än vi brukar, tex. göra en cirkel av andra former än just cirklar – det gjorde jag! Några RITIGT gamla dekorutor jag gjorde när jag började scrappa har jag äntligen använt, och sidan är lämnad till lillan ❤

150911_kada_njupeskar

Enkelt, kanske inte den sida jag är mest nöjd med, men ett minne är dokumenterat, det är det allra viktigaste 🙂

Single Post Navigation

Kommentera

