Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Fått fått fått!

Jag har ju glömt att visa vad jag fått med posten! Massor av godsaker 🙂 Först kom det här:

150920_maringol1_kada

150920_maringol1_inneh_kada

En anna dag fick jag dessa två samtidigt!!! Först ett höstigt:

150922_therese2_kada

150922_therese2_inneh_kada

Sen öppnade jag detta underbart solgula:

150922_monica1_kada

150922_monica1_inneh_kada

Några till har landat; Halloween:

150928_therese3_kada

150928_therese3_inneh_kada

Och igår kom så detta somriga brev som jag öppnat idag:

150929_karinA1_kada

150929_karinA1_inneh_kada

Åh, vad jag älskar detta!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en bra dag, soliga hälsningar från Orust idag, snart dags att jobba för min del 🙂

/Kada

Single Post Navigation

Kommentera

