Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Fler pocket letters skickade…

Har ni tröttnat på att se dessa?! Jag älskar att göra dem  – och att se vad jag får tillbaka 🙂

Höstigt med underbara Maja Designs Skogspromenad (gamla, enkelsidiga varianten i det här fallet)

150920_kada_annika1

150920_kada_annika1-inneh

Röd höst med ett par olika restpapper:

150925_kada_netha_rod-host

150925_kada_netha_inneh

Och så mixed media, ett försök att göra Halloween baserat på mintgrönt…

150926_kada_therese_gron-halloween

150926_kada_therese_inneh

Jag firar inte Halloween och scrappar ju heller inte om det dårå, så jag hade inte mycket att använda, men med ett stämpelset och ett ark bokstavsstickers halloween-style kom jag rätt långt tycker jag 🙂

Single Post Navigation

One thought on “Fler pocket letters skickade…

  1. Vad läckert halloween PL blev!! Kram

Kommentera

