Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Pimpad anteckningsbok

Imorgon startar min utbildning; vård o omsorg på distans. En anteckningsbok måste jag ju ha; hittade en jag tror passar bra i bokhandeln. Men den hade ju text jag inte vill se varje dag. Lätt fixat! Så här ser den ut nu, min personliga bok:  

    

Single Post Navigation

One thought on “Pimpad anteckningsbok

  1. De var som gjorda för varann och glad var jag som slapp klippa! ^^

    Stressa inte, den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge..! 😉
    Lycka till med läsandet! 🙂
    KRAM!

Kommentera

