Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Mer november-pyssel

Jag är sorgligt dålig på att uppdatera bloggen numera… Det har ju hänt massor den här månaden och idag blir det därför flera inlägg på en gång!

Först och främst: Ett litet ord har startat på Facebook! Det känns jättekul att vara med i teamet, för många år sen var det en viss blogg som hjälpte mej att komma igång under och efter långtidssjukskrivning 🙂

Första ordet var START, här är min tolkning:

150921_kada_start.jpg

Andra ordet var mitt, och jag valde HÖST. Mitt huvudalster var detta:
151031_kada_hatten

Jag gjorde ett extra-alster också:

150922_kada_host.jpg

Näst ord, nuvarande faktiskt, är INSPIRATION. Det fick såklart bli motiv brorsdottern ❤

151031_kada_inspiration

Vill du hänga på Ett litet ord? Kolla in den här gruppen på FB:  https://www.facebook.com/groups/ettlitetord/

Jag har såklart också gjort fler Pocket Letters, det är jag ju helt fast i nu…

151123_kada_marie-o151125_kada_therese

151113_kada_emmaw.jpg

151105_kada_therese151113_kada_anki151103_kada_therese

Baksidornas innehåll visar jag inte, det blir på tok för många bilder…

Ha en skön kväll, själv är jag på jobbet (tidsinställt inlägg *ler*)

//Kada

Single Post Navigation

One thought on “Mer november-pyssel

  1. Vad mycket fint du har hunnit med😃 själv funderar jag fortfarande på ordet inspiration… får se om jag får till det, det är ju så inspirerande och väldigt hjälpsamt för mig!!! Tack!! Kram

Kommentera

