Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Frändescrappen mm

I lördags var jag på träff, så KUL det var! Och jag hade en produktiv dag, fick gjort det jag ville och lite till 🙂 Som vanligt en härlig träff med god mat, roliga lotterier, några tävlingar mm. En träff jag gärna återkommer till 🙂

Jag var inte med och tävlade alls, hade beställningsjobb från maken att göra… Tre chokladkort skulle bli klara, till 3 olika personer med olika stilar. Storleken är anpassad till Änglamarks Ekologiska Choklad, jag har använt en mall jag hittade hos Marianne.

Chokladkort till en person som gillar färg:

 

Chokladkort till en djupt troende:

 

Chokladkort till en naturälskare:

 

Jag hann också med att göra ett färgglatt ljuskort:

 

Tillsist ett foto på lite annat julpyssel jag gjort under hösten, 2 ljuskort och en presentask:

1510-11_kada_div-julpyssel

Igår fick jag ett helt fantastiskt pocket letter, jag ska blogga det senare <3.

Ha en bra dag vänner!

//Kada

 

Single Post Navigation

Kommentera

