Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Årets första kort + reafynd

Hittills i år har det blivit 2 grattiskort; mamma fyllde redan 3/1 och kusin Göran fyllde förra helgen. Jag har också shoppat på Panduros rea; allihop kostade inte hela summan som stans-paketet kostade i ordinarie pris :-). En del av blocket använde jag på LOn i förra inlägget 🙂

imageMammas kort blev en tårt-bild, alla papper från Maja Design <3.

Görans kort gjorde jag av ett ufo- unfinished objekt. På en träff fick jag lära mej (testade i alla fall) att göra det här mosaikmönstret, har glömt vad det heter. Med några spillbitar blev det ett kort till kusin vitamin. Hade velat ha några stickers/utsansat/stämplat för grattis men tiden rann i från mej, så det blev till att skriva…

160109_kada_goran.jpg

Och så shoppingen:

160103_kada_panduro-rea

Panduro-blocket har jag också använt några blad ur till mitt julalbum, där har jag dock mycket kvar att göra! Idag ska vi scrappa här hos mej, dags för en träff med Orustscrapparna!

Trevlig söndag på er!

//Kada

Single Post Navigation

Kommentera

