Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Ett litet ord: innan

På cirkeln i torsdags hade vi tema Text samt Mitt Jobb. Jag passade på att vinkla detta så att sidan passade veckans ord hos ELO 👍

Det tar ju tid innan jag blir klar med min omskolning 😉

Bakgrundspapper är från Maja Design (före 2009), enkla dekorationer i washitejp, några sigill kvar sen jul och ett par träugglor jag köpt från Flisans Loft Washi med bokstäver fick jag av en cirkelkompis, tack <3.

IMG_6502

IMG_6501

Idag är jag urförkyld och ligger på soffan… Hoppas jag ska må bättre imorgon, det är tänkt att jag ska jobba på boendet em/kväll/natt/morgon… HMM! Krya på mej!

//Kada

 

 

Single Post Navigation

One thought on “Ett litet ord: innan

  1. Sött som socker! 😉
    Vill också kunna skriva snyggt på alster!

    Kan jag virka så kan du.. 😉 Man behöver inte kunna så mycket när de gäller minions… Har en guling, min första, har även köpt hem tunnare garn till ännu en… Alltid bra att göra nå då man har tråkigt framför TV:n.. 😉

    Kram på DU!

Kommentera

