Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Skickade Pocket Letters

Det är mååånga pocket letter jag inte publicerat här,  både som jag fått och som jag skickat… Tiden har inte räckt till. Men idag är jag ledig och sorterar bilder, och då hittade jag några jag kan visa ;-). Vet att de kommit fram till mottagarna <3. Baksidorna visar jag inte, men såklart är det fullt av smått och gott där…

Jag har lekt med bitar ur ett omslagspapper och ett gammalt klippark (Panduro?) Washi, halvpärlor, stickers mm – en galen blandning!

160229_kada_therese

Och ett vår/påsktema, enkelt med härliga maja-papper 🙂

160303_kada_marie.jpg

Ta vara på denna sista påskdag! Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

