Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Storhandlat! 

Igår var Anna o jag på utflykt till den större staden och besökte den stoooora scrapbutiken!!! ❤️👍🏻😉 När vi planerade detta hoppades vi att de nya Maja-paprena skulle ha hunnit komma in, men tyvärr så är de inte släppta än. Den som väntar på nåt gott… 

Men, det gick ju såklart utmärkt att handla ändå! Jag hade förbeställt lite bra att ha-saker bla. och så botaniserade vi i 2 timmar. Jag kom hem med det här:  cardstock, magneter o lim…

Mönstrade papper…  

Plastfickor och dekorationer!

Kul att ha nya saker att blanda upp det gamla med, färgglatt var mitt ta idag, förutom påfyllning av Maja-förrådet… 😉 Tyvärr kom jag hem med sprängande huvudvärk också, men nu blir det jobb!

Ha en skön helg! //Kada

Single Post Navigation

Kommentera

