Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Olikt mej…

… men väldigt kul! Jag gjorde en svart bakgrund i mixed media-teknik i höstas, ett experiment. Tänkte använt den till ett pocket letter med Halloweentema kanske, men så blev det inte. Så fick jag några bilder jag inte visste vad jag skulle göra med och det föddes en ide! Nu är det framme hos mottagaren och därför kan jag visa upp mitt annorlunda alster:  

 
Jag har också gjort ett med retro-känsla som är överlämnat:   

Ha en bra dag! Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

