Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Brev med en platt mus…

Det har kommit sann glad-post!!! Suveräna Emma har skapat detta till mej, fattar inte hur hon får till det men njuter i fulla drag 😍 Paris i ljuvliga pasteller passar ju perfekt nu, eller hur!? Och det andra!?

Ser ni vad som ligger intill?! En underbart söt liten MUS som är ett bokmärke <3!!!! WOW!

Och godsakerna på baksidan:

Paketet var så fint att jag knappt ville öppna, samtidigt som jag var såååå nyfiken att jag hade kunna slita sönder det…

Nu är det min tur att hitta på nåt igen, hmm… Men jag har en idé, hihi!

Single Post Navigation

Kommentera

