Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Grattis lillebror!!!!

Hipp hipp hurra för världens bästa bror idag! Så glad att vi har varandra ❤️ Tyvärr ses vi inte så ofta vi önskar, speciellt inte just nu…

Men ett kort har jag såklart fixat! Formatet denna gång är A6 (10×15 cm) Det var en utmaning på träffen i Utby förra månaden som gjorde att kortet går i rosa, orange o vitt… Men om nån kille fixar det så är det min bror 😉 Hemma har jag kompletterat med svart glitterlim, det blev genast tuffare! Kortstomme o kuvert till fick vi i välkomstkittet. Det svarta hjärtat är en brad som jag först färgade svart med hjälp av min Staz On-dyna o sen lagt svart glitterlim på.

Motivet med bilen o det ljust rosa pappret är från Maja Design, övrigt div spillbitar… Anna o jag bytte lite hej vilt med varandra för att båda skulle få ihop våra alster…

Innuti en blommig ficka som jag satte ett presentkort i (kreditkortsformat).


Baksidan är också spillbitar, och så min stämpel från Forma Hantverk… Stjärnorna är rester från när jag stansade borden till framsidan *tips*. Det melerade pappret är en rest jag fick av Anna, en bakgrund hon gjort med mister.

Single Post Navigation

Kommentera

