Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Grattis Sten-Ove!

Idag fyller min älskade man år!!!! Och ett kort får han 👍🏻 tillsammans med några gåvor ❤️.

Detta gjorde jag från början till en utmaning på en träff, gult, grått och vitt tror jag det handlade om. 

Jag har matchat kuvertet efteråt:

Innuti: baksidan:
Idag har jag tagit ledigt och vi ska bjuda nära o kära på lunch! Hoppas även du, boggläsare, får en härlig lördag!  ❤️ Karin

Single Post Navigation

Kommentera

