Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Mer att klappa på…

Idag har Anna o jag varit på utflykt till den större staden och den stooora scrapbutiken för att shoppa loss 😉👍🏻 Jag hittade både nyare varor och reafynd! 

Blandade Maja-papper:

Lite barn, tänkt till brorsonen:

 Lite dekorationer:


Juldekorationer o dito papper från rean, tänkt till julbok i år o så lite ”bra att ha” såklart 😉👍🏻

Och när jag kom hem hade jag fått post; ett stämpelkit jag köpt begagnat via FB:

 Har ägnat en timma ev kvällen åt att lägga till lite saker ur gömmorna till min ”scraploppis” – ska ta med på nästa träff och försöka sälja av lite som jag inte använder… 

Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

