Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Rosor i Paris – minialbum

Så har ännu ett brev åkt norrut till goa Emma! Den här gången med ett minialbum som jag gjort på ett av hennes favorit-teman; Paris. Rotat fram ett vykort till framsidan och div romantiska papper ur gömmorna. Det fina guld-stickersen fick jag av en scrapkompis då jag själv hade ruskigt ont om just Paris-tema här hemma.. Jag la några extra dekorationer i en söt påse vid sidan av:

 



 


Ska försöka blogga det fina album jag fått av henne, återkommer 😉❤️ /K

Single Post Navigation

Kommentera

