Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Säsongens första julkort!

Igår var jag på träff i Surte! Jättekul, tack alla som var där!

Ingers utmaning är alltid nåt udda: den här gången skulle man skapa något av en toarulle… Mitt bidrag till utmaningen blev detta toarulle-kort! Av rullen blir ett ”fodral” som man sticker in ett litet kort, eller som i mitt fall, en tag att skriva hälsningen på.


Papper från Annas spillbitar, dekorationer ur den blandning jag alltid har med 😉 Nåt pris vann jag inte, men ett första julkort är klart 👍🏻

Deltar med detta i tävlingen ”använd hjärtan” hos den nystartade bloggen Scrap from your heart, utmaningen Utfordring #1 – La deg inspirere og bruk hjerter / Be inspired and use hearts. Ett litet hjärta fick jag med åtminstone 🙂 Alltid kul med nya utmaningsbloggar, ska bli kul att följa denna, där ett par av ”mina” gamla DT-tjejer är med <3.
#scrapfromyourheart
#toarullekort
#kada72

Kramiz Kada

Single Post Navigation

4 thoughts on “Säsongens första julkort!

  1. så utrolig skjønt! kjekt å være tidlig ute med julekort. takk for at du deltar hos Scrap from your heart. masse lykke til.
    DT Graciela

  2. Knallflott julekort Kada 🙂 Rødt, grønt og hvitt er mine klare julefarger så da kommer jeg i julemodus 😉 Og så liker jeg gjenbruk, stilig.

    Tusen takk for bidraget ditt til Hjerte utfordringen vår 🙂
    Lykke til !!

    Ha en kreativ og god ny uke.

    Klem, Astrid
    DT – Scrap From Your Heart

  3. Skønt julekort og herligt genbrug af toiletruller.

    1000 1000 tak for at du deltager i vores første udfordring på Scrap From Your Heart.

    Jytte, DT ❤

  4. Så herlig julekort, Karin. ❤ Dorull kort er så artige å lage.

    Tusen takk for at du deltar på vår aller første utfordring.

    Klem Dt Line
    Scrap from your heart.

Kommentera

