Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Flip book -Summer Crush

Hej!

Idag visar jag en sk. flip book som jag gjort. Den här har nyligen landat hos mottagaren.

Den här gången har jag testat att använda 6×6-ark, det var riktigt kul! Maja Design ‘Summer Crush’ är serien. Det blev tufft med svart till tycker jag.

1609_kada_mia-cover

När man öppnar ser det ut så här:

1609_kada_mia-flip1

Innehåll på vänstersidan:

1609_kada_mia-flip2-det

Detalj av fickan på höger sida:

1609_kada_mia-flip1-det

Nästa uppslag

1609_kada_mia-flip2

Baksidan glömde jag nog fota, men den är ”bara” signerad med min stämpel kombinerat med några små spillbitar om jag minns rätt.

Här på Orust blåser det kraftigt idag, perfekt inneväder 🙂
kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

