Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

PL-sida: Winnerbäck!

Imorgon ska jag starta ett nytt projekt för att försöka njuta av hösten… Ett annat sätt är att scrappa sommarminnen 👍🏻

Idag bjuder jag på en snabbgjord PL-sida gjord för Ett litet ord. Vi startar en ”återvinningsvecka”, passar på att scrappa med tidigare ord som man inte hunnit med. Jag valde inspirationsordet MUSIK:

Jag har använt ett par udda, färdiga, mönstrade pl-kort, några egengjorda kort av spillbitar och ett jag fixat själv: det med noterna är ett vitt kort jag satte i skrivaren, letade upp en clip-art bild o skrev ut. Över detta kort ligger en overlay jag hade i gömmorna. Lite svart/vit washi matchar bra.

Imorgon ska jag på mässan Meet & Greet i Göteborg, håller tummarna för att jag ska hitta lite höstdekorationer som inte är Halloween! På återseende, kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

