Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

#30dagarhöst 2/3

Nu är sidan för igår + idag klar. Älskar att leka med mina nya kort o tillbehör men ser till att använda lite av allt annat jag har också 😉

Det gula kortet uppe till vänster är ett kort från Honey ed. Det rutiga i höger sida bitar ur ett 6×6-block som jag fyndade förra hösten tror jag, det heter Prairie Hill o är från Pink Paislee 😉 

Siffran nr 2 sitter mitt på en sticker som hade en text jag inte ville använda *tips*. Pilen vid nr 3 är en vanlig träfärgad som fick lite färg från en brun stämpeldyna för att synas lite bättre 😉

Soliga hälsningar från Orust idag!!! // Kada

Single Post Navigation

Kommentera

