Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Glada nyheter!

Hurra!!!! Jag har fått en DT-plats som jag tror passar som handen i handsken! Jag ska vara med och jobba mot mobbning på nätet – bland scrappare! Tack och lov har jag själv inte råkat ut för nåt, men vet andra som har och detta känns såååå fruktansvärt. Att skapa är KUL, personligt och utvecklande – fritt och underbart! Såååå här hittar ni mej från och med idag, jag har till och med fått äran att vara först ut att publicera! Tryck på bilden så kommer du till bloggen:

header2bcrafterstogether2bblogg

Bloggen är internationell, vi i DT är från Norge, Danmark och Sverige. Hjälp mej gärna dela budskapet om bloggen vidare bland scrappare, det är ett så viktigt tema!

Mitt första alster, som jag bloggat idag tillsammans med presentationen är bilder av mej som liten, 2 år gammal är jag. Favoritfoton! Maja Design är ett givet val, färgerna blev perfekt! Några chipboardstjärnor från Papirdesign blev det också.

161012_kada_liten-karin_xl

Skapa för din skull, för att du mår bra av dej, för att du gör något för dej själv med din tid! ❤

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

