Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Man ska ha husvagn

Idag bloggar jag igen för Crafters Together-bloggen och har gjort en LO med ett gammalt foto från en husvagnssemester. Vi kuskade land och rike runt med detta ekipage och jag blev jätteglad när jag fick möjlighet att scrappa detta foto!

Jag har gjort en bakgrund av ett vitt cardstock och Dylusion Ink Spray, och använt en del av alla spillbitar jag har i mina gömmor…

1609_kada_husvagn.jpg

Gå in på Crafters Together Agains Cyberbullying och kolla in mina DT-kollegor som skapar helt annorlunda än jag – superkul! Och bor du i Norge har du fortfarande chansen att vinna en årsprenumeration av ETT trykk eller valfria stämplar! Kolla HÄR. Du har chansen till imorgon kväll 20.00 så skynda dej!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Man ska ha husvagn

  1. Pingback: BLOGGRUNDEN UKE 44 – The Paper Crafting

Kommentera

