Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Projekt klart #30dagarhöst

Jag har varit klar ett tag men inte hunnit blogga… Nu ligger jag nerbäddad med förkylning och har all tid i världen… Idag orkar jag lite så här kommer resterande sidor, 19-30 +Halloween nr 31. Siffran 20 saknas; den finns nånstans på mitt scrapbord men gömmer sej just nu…

1611_kada_projekt-host19-20

1611_kada_projekt-host21

1611_kada_projekt-host22-23

1611_kada_projekt-host25-28

1611_kada_projekt-host29-31

Det är en blandning av spillbitar, utstansat, ark ur ett och samma 6×6-block, stickers, kort och dekorationer från projektet mm mm. Jag har haft hur kul som helst! Hoppas orka fortsätta hösten ut, så jag får använt mer av materialet – det är mycket kvar 🙂

TACK till tjejerna i Project Lift Sweden som fixade med detta, är gärna med på nåt liknande igen! //Kada

 

Single Post Navigation

Kommentera

