Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Vinter i november PL-uppslag

Idag bloggar jag för Crafters Togheter-bloggen igen, den här gången ett pl-uppslag jag gjort om den härliga snön vi fick tidigt i november! Sidan är gjord på en cirkelträff där vi utmanade varandra att skapa i svart, vitt och EN pastellfärg. Jag provade många blå nyanser innan jag kom på att det kanske var en helt annan färg jag skulle ha. Helt otippat har jag alltså använt Maja Designs ‘Summer Crush’-papper! Jag har blandat dekorationer från mina gömmor, en överbliven chipboard här, nya stickers där… KUL att mixa!

161116_kada_7nov-1161116_kada_7nov-2

Följ gärna vår blogg http://crafterstogether.blogspot.se/ – vi visar en stor variation på alster och då och då en utlottning man kan vara med i! Stöd vårt arbete mot mobbning på nätet – och speciellt bland scrappare! <3.

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

