Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Scrap our stash – DT 2017!

Idag har jag väldigt spännande nyheter att dela med mej av! Jag som ÄLSKAR utmaningarna hos SOS har nu fått äran att vara en del av deras designteam!!!! Gissa om jag är lycklig och stolt!?  Till att börja med gäller det första halvåret 2017 men det kan bli längre 🙂
Pga detta kommer fler av mina inlägg bli på engelska men jag hoppas det är ok för de flesta av er… Bokmärk gärna min blogg och missa för allt i världen inte att göra SOS-bloggen till en favorit; där publiceras inspiration varje dag, 2 spännande utmaningar varje månad och chans till vinster i form av scrapsaker, presentkort eller rent av en gäst-DT-plats! sosnewdt-4

Nu ska här njutas resten av dagen – först med skolböckerna, sen på jobbet ;-).

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Scrap our stash – DT 2017!

  1. super stick chick on said:

    Congratulations! It will be fun to join you on the SOS team. I really enjoy your work.

Kommentera

