Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Eleganta julkort

Det har åter varit min tur hos Crafters Together.

Jag har gjort två lättgjorda eleganta julkort med hjälp av ett klipp-ark från Maja Designs serie Vintage Winter. Jag valde spillbitar av mönsterpapper från Ridderholm Design respektive Maja Design som matchade de fina textrutorna.

På baksidan använde jag tags från samma klippark eftersom min personliga signaturstämpel gömmer sej för tillfället 🙂
Kramiz Kada
Single Post Navigation

Kommentera

