Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Flasktag – Crafters Together

Glad Lucia!
Idag är det min tur att inspirera hos Crafters Together; du har väl inte missat den här bloggen, där vi jobbar för att motverka mobbning på nätet?! Kika in och följ oss gärna!

Min flasktag som jag gjorde på en träff för ett tag sen, Maja Design i olika serier som matchade perfekt. Tack Anna för att du stansade ut den söta jultexten, den blev pricken över i. God Jul kommer från Gummiapan, läggs på min önskelista – fast jag aldrig stansar… HMM!

1612_kada_flasktag1612_kada_flasktag11612_kada_flasktag2

Jobbar ikväll, blir säkert mysigt!

Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

