Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Bordsask med shaker-framsida

God Jul!

Dagens blogginlägg för Crafters Together-bloggen:
Detta är mitt sista julprojekt i år förutom julboken och kommande alster med julens foton såklart. Jag har här använt ramen som blev kvar när jag skar ut motivet till min förra ask. De pyttesmå stjärnorna hade jag bland mina saker sen tidigare. 

1612_kada_bordsask2.jpg

Det är en likadan bordsask som tidigare. Den här gången har jag använt washi-tejp till själva askarnas flikar och papper från Maja Design. 1612_kada_bordsask2-1.jpg

Med detta vill jag önskar er alla en riktigt GOD JUL, njut av högtiden och tid tillsammans med era nära och kära, det ska jag göra!

Kramiz Kada

 

Single Post Navigation

Kommentera

