Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Grattiskort i Vintagestil

Hej!

Min mamma fyllde år i veckan, och jag gjorde såklart ett kort till henne.

Mitt sista bidrag till Crafters Togetherbloggen är detta kort i vintage-stil. (Den bloggen tar nu paus på obestämd tid.)

Vintagebilden har jag fått av en kompis. Till den har jag använt Maja Designs ‘Summer Crush’-papper. Med en bit spets, en chipboard-blomma, en pappersblomma och tygklädda Thickers fick jag ihop det här. Jag har chalkat med Primas chalk-dynor, färgen heter Shabby Tote. Och min egen stämpel dök till slut upp på mitt röriga skrivbord! <3.

Snart dyker mitt första inlägg för Scrap our Stash upp – ska bli så spännande att se hur det mottas!

Kramiz Kada

 

Single Post Navigation

Kommentera

