Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Vinterliv – Scrap Our Stash

Mitt allra första bidrag på detta nya DT-uppdrag för min favoritblogg!!! Sååå stolt jag är!

 

161119_kada_sos-jan-tictactoe.jpg

Det här är en härlig typ av utmaning; man kan använda så många olika saker från sina gömmor! Jag valde en diagonal rad: : Simple Stories, Winter Theme and Twine.

Simple Stories är flera olika washi tapes, chip board decorationarna och journaling kortet. Jag använde twine för att fläta ett rep. Paprena som är så perfekt till mina foton är från Pappersklubben. Bilderna på min underbara brorsdotter passar så bra, eller hur!?!

Så här ser Bingobrickan, Tic Tac Toe ut:

Vill du hänga på!? Gör det – klicka på bilden ovan för regler och information.

Single Post Navigation

One thought on “Vinterliv – Scrap Our Stash

  1. Tracey on said:

    What a beautiful page!

Kommentera

