Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Var är all färg? UtbyScrappen igår

Nu var det riktigt länge sen jag uppdaterade bloggen… Sjukdom och skola samt nytt jobb har upptagit all min tid. Men igår var jag på scrapträff, en härlig dag i glada vänners lag. Jag har ETT alster jag kan visa, och det är faktiskt en LO jag vann en tävling med!!!! Det var länge sen! Vinsten var en gratisplats på kommande träff! 

Utmaningen var ”Ett litet ord” – FÄRG. Och färg, det var nåt vi inte såg på vår promenad i torsdags, mamma och jag; hela världen var grå! Så mitt foto fick en historia att minnas när mamma inte finns kvar. 

Papper från Echo Park o div dekorationer från såväl loppisfynd och välkomstpåsen samt sånt jag hade med mej. 

TACK till alla som röstade på mitt bidrag!!!!! ❤

Single Post Navigation

Kommentera

