Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Utbyscrappen 20/5

Igår var jag på Scrapträff i Utby, Göteborg: lika härligt som alltid! Älskar denna mindre träff, ca 25 personer, underbar mat och glada scrappare. Inte blev det sämre av att jag fick med mej TVÅ vinster hem!!!! Ett tredjepris, sponsrat av Cili in Papers (till vänster) och ett förstapris från Utbyscrappen. Tredjepriset fick jag i färgutmaningen där man skulle använda färgerna Blå, Gul och Vit. Förstapriset vann jag i Ett litet ord: KUL. Alstren kan jag inte visa ännu 😉

Ett kort till mors dag är klart och ett grattiskort till maken påbörjat 😉

Jag hade med mej loppisprylar, bla en låda band jag har kvar från butiken och mönsterpapper jag gallrat ut. Själv fyndade jag andra papper och lite dekorationer, ett stämpelkit mm. Paprena kostade 1kr/st!!!!! 

Ser redan fram emot träffen 1/7; det finns några platser kvar om nån vill hänga med! (Samma dag som OrustScrappen).

Idag vilar jag, hostat en hel del i natt men mår rätt bra, håller tummarna för att jag inte ska bli sämre…

kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

