Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Chili – Scrap Our Stash

TJOHO!!!!

Jag är med ännu en termin för Scrap Our Stash, min absoluta favoritblogg!!! Så STOLT!!!!

Idag bloggar jag med en LO till makens album, om chiliplantan som äntligen gav frukt i fjol. I år är den större och vi hoppas på skörd igen såklart!


Utmaningen är en bingobricka, jag valde nedre raden med Stiped Papper, Tag och Banner. Klicka på bilden av bingobrickan så kommer du till bloggen där utmaningen och inspirationsalster finns!

img_1858

Materiallistan den här gången är en salig blandning – som vanligt 🙂 Jag ska försöka bättra mej på att hålla reda på vad jag använder så den här gången tror jag den är komplett:
Papper: Maja Design x3: Bakgrund är urgamla ”Blomstertid”, just detta heter ‘Sommaräng’. Det med röda rosor är betydligt nyare, serien heter ”Summertime”, detta papper heter  ‘Smell the roses’. Min bruna tag har jag klippt ur klipparket som hör till serien ”Enjoying Outdoors”.

Dekorationerna kommer till stor del från Simple Stories, jag älskar deras sticker sets. Jag har använt Crea Diem ‘Posh’, Bloom & Grow och faktiskt ett hjärta från Winter Wonderland. Epoxy stickers från Me & My Big Ideas ”Soft Spoken”. Banner i brunt från Kaiser Kraft ”Take note Sticker sheet” där jag också hittade ”september”.

Bokstäver är Pyrus från BG (de bruna) och gamla foam thickers som inte längre har nåt lim kvar… Lätt att limma dit, så jag tänker inte slänga dem :-).

Ha en bra fredag och en underbar helg! //Kada

Single Post Navigation

Kommentera

