Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Washitejp!

I min värld kan man inte ha för mycket washitejp!!! Jag använder det till nästan alla alster 😍👍🏻

Men man behöver inte metervis av samma. Ett tips är då att byta med varandra! Kristina och jag har gjort ett byte, här är vad jag fick – jag har inte en enda av dess sen tidigare!!!! 

Att linda upp några varv tejp på en plastbit är perfekt. Här har hon använt kall-lamineringsfickor för visitkort, finns för en liten peng på Biltema *tips*. Jag har skaffat dem nu, men när jag gjorde iordning tejp till Kristina klippte jag plastbitar ur en förpackning, det funkar lika bra.

Detta fick hon av mej:
IMG_1965

Jag har ännu fler sorter… Vill DU byta med mej? Hör av dej 🙂
Skön söndag!

/Kada ❤

Single Post Navigation

Kommentera

