Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Alvis’ dag -Scrap our Stash

Min tur igen hos Scrap our Stash :-). Jag har gjort en lekfull sida till min härliga brorsdotter som fyllde 4 år för en månad sen. På Utbyscrappen senast var det en färgutmaning som var att inspireras av Orange och Rosa. Min LO ser mer gul ut, men det var svårt att få till den varma tonen med mobilkameran…

Några detaljer:

Som vanligt är det en utmaning hos SoS, en bingobricka startar varje månad i år. Jag valde en rad som lyder Emoji, Brads och Washi Tape. Emojin är en gratis clipartbild från nätet som jag skrivit ut på ett litet PL-kort. Brads är rosa ballonger över fotona, washitejp lite här och var, orange och svartrandig. Papper från flera olika tillverkare – spillbitar och papper från välkomstkittet vi fick på träffen. Har tyvärr ingen koll på tillverkare. Några qvilling-dekorationer som jag köpte på träffens loppis, en uggla ur en bit spillpapper och blommor från mina gömmor.

Nu är det din tur! Du har gott om tid på dej så sätt igång 🙂 Här är utmaningen, klicka på länken så kommer du till sidan med utmaningen. Här är brickan att välja en rad ifrån:
17990944_1321389184612720_4447873621540382645_n

Jag har semester, sista veckan nu, och har pysslat en del, främst med PL-sidor och med att göra egna dekorationer av spillbitar.

Hare bra! //Kada

Single Post Navigation

Kommentera

