Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Dessa spillbitar…

Alltså, jag tycker jag använder spillbitar jämt! Men ändå har min "samling" blivit gigantisk!!! 🙄
Nu har jag fastnat på Youtube där det finns massor av idéer på hur man kan göra egna dekorationer – det blir mitt nästa projekt nu tror jag, behöver verkligen använda detta:
Jag har i alla fall börjat med att sortera i stora resp. små bitar, puh! Det tog sin tid, jag har verkligen löjligt mycket småbitar… Allt som inte kan bli ett utstansat litet hjärta åkte direkt i papperskorgen, man kan ju undra varför jag sparat så små bitar…

Fortsättning följer… 😉👍🏻
Trevlig kväll!
// Kada

Single Post Navigation

Kommentera

