Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

UtbyScrappen igår!

Mitt i allt annat som händer nu blev det en heldag med scrapping igår! Precis vad jag behövde- scrappa, skratta och slappa med fantastiskt sällskap!!!! Idag får jag plugga dessto mer, men det är det värt!

Jag scrappade en sida åt Anna – jag ville vara med i utmaningen ”Ett litet ord” men hade inga foton till det. Så lilla godingen Doris blev inblandad istället. Ordet var LÄSKIG:

Texten handlar om första turen till veterinären, inte det minsta kul tyckte denna lillkisse som nu är 19 veckor 😍👍🏻 Anna fick en LO av mej, jag fick ett presentkort hos Pappersbiten samt fler bokstäver till samlingen!!! Vi var bara två som var med i tävlingen så vi fick varsin vinst… 😂

Jag gjorde 2 LOs till, DT-alster för SOS så de kommer här under oktober månad, den första om ca 1 vecka.

Skön söndag! // Kada

Single Post Navigation

Kommentera

