Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Grattis på din dag -SoS Tic Tac Toe

Det har varit min bloggdag för SOS igen! Och här kommer en LO från träffen för ett par veckor sen.

Jag har använt färgglada papper och annat material från ett scrapkit vi haft på cirkeln i Uddevalla. Alla fick samma material, det var superkul att se vad alla hittade på! Foton från brorssonens 2års-kalas.

Scrap our stash börjar i år varje månad med en bingobricka, här valde jag:

sos2b102b20172btic2btac2btoe2bchallenge

Färgen orange, Doily och minialfabet. Det oranga räknar jag paljetterna som, flera olika nyanser. Även minialphas är orange, men en sak räknas bara en gång. Min doily är utstansat med en die jag lånade på UtbyScrappen.

Ballongerna är en gammal Qk-die, jag la ett par av dem i en embossingfolder så de blev prickiga.

Trevlig helg! //Kada

Single Post Navigation

2 thoughts on “Grattis på din dag -SoS Tic Tac Toe

  1. Jättesnygg! Men var hittar jag de snygga papperen?

  2. Det är papper från Simple Stories, serien Domestic Bliss. Finns hos Cili 🙂

Kommentera

